Al Jazeera Disputes Gore Current TV Deal Suit

Al Jazeera Disputes Gore Current TV Deal Suit
(Undated) -- Al Jazeera is firing back at Al Gore's claims of fraud and breach of contract in the TV news channel's purchase of Gore's Current TV. The former vice president and his partner filed suit late last week, claiming Al Jazeera owes them "tens of millions of dollars." Al Jazeera bought Current TV for 500-million dollars from a group headed by Gore and partner Joel Hyatt. Al Jazeera says they are withholding some money that might have gone to Gore and his partner in order to pay for lawsuits filed against the channel while the pair was running it.